Cloud Telephony Orange
Met Cloud Telefony verplaatst u uw telefonie naar de cloud. De voordelen? U profiteert van een eenvoudige, flexibele, voordelige en volledig op maat gemaakte oplossing. Cloud Telefony is de snelst evoluerende telefonieoplossing van Orange. We zetten deze in dienst van de ontwikkeling van uw KMO.

Een oplossing voor vaste telefonie op maat van al uw behoeften
Integreer uw telefonie met uw CRM
Cloud Telephony Orange revolutioneert uw telefonie door deze direct te integreren met uw professionele beheertools.
Een soepele integratie met de overgrote meerderheid van de CRM/ERP-oplossingen op de markt zoals Microsoft Office 365, SalesForce, Brio, Odoo, Hubspot, Omnicasa, Whise,…
Maximaliseer de efficiëntie en reactievermogen van uw team door uw telefoonsysteem direct te integreren met uw bedrijfssoftware. Deze synergie biedt belangrijke voordelen die uw dagelijkse operaties zullen transformeren.
Onderneem actie met één klik vanuit uw CRM! Geen eindeloos zoeken meer: één klik volstaat om uw gesprekken direct vanuit uw CRM te starten. Wanneer een klant belt, verschijnt zijn fiche automatisch op uw scherm nog voordat u opneemt.
Reageer onmiddellijk en personaliseert elke interactie voor een ongeëvenaarde klantervaring.
Meestgestelde vragen over Cloud Telephony
Hoe moeilijk is het om Cloud Telephony te installeren?
De installatie van Cloud Telephony gaat opvallend vlot. We installeren onze oplossing naast uw bestaande infrastructuur. Vlak voor de installatie zal onze installateur de gewenste configuratie met u bespreken. Pas wanneer het nieuwe systeem vlekkeloos werkt, zal hij de nummers/omschakeling overzetten op Cloud Telephony. Op die manier is uw bedrijf altijd bereikbaar.
Staat er een limiet op het aantal gebruikers?
Ja, Cloud Telephony is beperkt tot 30 gebruikers. Hebt u er meer? Geen paniek! Wij bieden professionele communicatie- en samenwerkingstools aan voor grotere teams/bedrijven. Contacteer mij !
Waarom biedt Orange Cloud Telephony enkel aan in combinatie met Connected Internet?
Voor Orange is het belangrijk dat we onze klanten kwaliteitsoplossingen kunnen aanbieden.
Dankzij de combinatie van Connected Internet met Cloud Telephony kunnen we de kwaliteit over de ganse lijn monitoren.
Bovendien is Connected Internet inclusief 4G Back-up en een belbundel.