Ik heb betaald en toch krijg ik een herinnering?

Ik heb betaald en toch krijg ik een herinnering?

Ik heb betaald en toch krijg ik een herinnering? 150 150 a.doclot

Ik heb betaald en toch krijg ik een herinnering?

< Home

Hiervoor kunnen er twee redenen zijn.

  • De betaling en onze brief hebben elkaar gekruist.
  • Of u hebt betaald maar misschien zonder een betalingsreferentie(de gestructureerde mededeling) te vermelden. De gestructureerde mededeling wordt vermeld op het overschrijvingsformulier waarmee u uw factuur kan betalen. U kan ze ook online consulteren op uw Klantenzone. Bij elke betaling moet je deze mededeling als betalingsreferentie vermelden. U kan best uw ankafschriften eens nakijken op welk rekeningnummer en met welke betalingsmededeling u de betaling maakte. De juiste betalingsgegevens van de factuur vind je op uw Klantenzone. Als je denkt dat er een vergissing is gebeurd, neemt u contact op met de Klantendienst via het nummer 5995.

    Société :

    Nom :*

    Prénom :*

    Email :*

    N°GSM :*

    Choisissez l'objet de votre message : *

    Votre message :

    Envoyez un fichier :

    [recaptcha]

    Préférences

    Quand vous visitez un site, certaines informations sont gardées en mémoire par votre navigateur sous forme de cookies. Vous pouvez changer ici vos préférences. Il se pourrait que bloquer ces cookies ait un impact sur votre expérience utilisateur et sur les services que nous offrons.

    Cliquez pour activer ou désactiver les contenues personnalisés.

    Cliquez pour activer ou désactiver le tracking vers Google Analytics.

    Cliquez pour activer ou désactiver Google Fonts.

    Cliquez pour activer ou désactiver Google Maps.

    Cliquez pour activer ou désactiver les vidéos incorporées.

     
     
    En poursuivant votre navigation sur ce site, vous acceptez l’utilisation des cookies permettant le partage de votre expérience, ainsi que le bon fonctionnement et la mesure d’audience de notre site internet.