Warning: DOMDocument::loadHTML(): Tag figure invalid in Entity, line: 6 in /home/clients/1d4d2a5938415f4856f057e71b238dd5/sites/webdev.asmobility.be/wp-content/plugins/css3_tooltips/css3_tooltips.php on line 237
Hieronder staat de gemiddelde activatietermijn voor aanvragen via de Klantenzone. Belangrijk: de wijzigingen worden pas twee dagen later zichtbaar in de Klantenzone.
| Aanvraag | Activatietermijn |
| Nieuw nummer | Binnen 2 werkdagen |
| Opties wijzigen | Binnen enkele minuten |
| Een andere Shape-formule kiezen | Bij de volgende factuurcyclus |
| Simkaart vervangen | Binnen enkele minuten |
| Simkaart opschorten | Binnen enkele minuten |
| Simkaart reactiveren | Binnen enkele minuten |
| Apparaat leveren | Indien het apparaat op voorraad is, bedraagt de gemiddelde leveringstermijn 5 werkdagen. |
| Simkaart leveren | Binnen de 5 werkdagen |
Wat moet ik doen als ik geen bevestigingsmail heb gekregen dat mijn mobiele kaart of mijn diensten zijn geactiveerd?
U kan de klantendienst bellen en vragen of uw aanvraag goed is doorgegegeven. Wanneer u een bevestiging hebt ontvangen toen u de aanvraag verzond, maar geen bevestiging dat uw bestelling wordt behandeld, kan u naar de klantendienst bellen en het ordernummer doorgeven dat in de titel van de bevestigingsmail van uw bestelling staat.