Hoe voeg ik een nieuwe gebruiker toe?

Hoe voeg ik een nieuwe gebruiker toe?

Hoe voeg ik een nieuwe gebruiker toe? 150 150 a.doclot

Warning: DOMDocument::loadHTML(): Tag figure invalid in Entity, line: 10 in /home/clients/1d4d2a5938415f4856f057e71b238dd5/sites/webdev.asmobility.be/wp-content/plugins/css3_tooltips/css3_tooltips.php on line 237

Warning: DOMDocument::loadHTML(): Tag figure invalid in Entity, line: 18 in /home/clients/1d4d2a5938415f4856f057e71b238dd5/sites/webdev.asmobility.be/wp-content/plugins/css3_tooltips/css3_tooltips.php on line 237

Warning: DOMDocument::loadHTML(): Tag figure invalid in Entity, line: 26 in /home/clients/1d4d2a5938415f4856f057e71b238dd5/sites/webdev.asmobility.be/wp-content/plugins/css3_tooltips/css3_tooltips.php on line 237

Warning: DOMDocument::loadHTML(): Tag figure invalid in Entity, line: 34 in /home/clients/1d4d2a5938415f4856f057e71b238dd5/sites/webdev.asmobility.be/wp-content/plugins/css3_tooltips/css3_tooltips.php on line 237

Warning: DOMDocument::loadHTML(): Tag figure invalid in Entity, line: 46 in /home/clients/1d4d2a5938415f4856f057e71b238dd5/sites/webdev.asmobility.be/wp-content/plugins/css3_tooltips/css3_tooltips.php on line 237

How Can We Help?

Hoe voeg ik een nieuwe gebruiker toe?

U beheert een telecomcontract van het type Business (bv. Shape, Shape Corporate, Shape & Fix)

Indien een nieuwe werknemer bij uw bedrijf aan de slag gaat en u hem een nummer wil toewijzen, kan dat in de Klantenzone door te klikken op ‘Een kaart aan mijn vloot toevoegen’. Uiterlijk twee werkdagen later is de kaart geactiveerd.

Daarna hebt u de keuze: een nieuw nummer activeren of een bestaand nummer overnemen (als de werknemer zijn nummer wil behouden).

nieuwe gebruiker toevoegen aan Klantenzone

Wilt u een nieuw nummer activeren, moet u het volgende scherm invullen. Klik als u klaar bent op Bevestigen.

nieuwe gebruiker toevoegen aan Klantenzone

Een bestaand nummer overnemen, kan op verschillende manieren:

nieuwe gebruiker toevoegen aan Klantenzone

In elk van de gevallen hierboven is het mogelijk om het profiel van een bestaand nummer te kopiëren om dezelfde opties over te nemen. U kan eventueel ook opties uitvinken. Indien u echter andere opties wil activeren, moet u dat aanvragen na activering van de kaart.

Om Invoice Split te activeren downloadt u het blanco document en drukt u het af. U moet vervolgens het document invullen, scannen en uploaden door te klikken op de knop ‘Kies een document’.

U beheert een telecomcontract van het type Dier (Panter, Dolfijn, Koala enz.).

Indien u een nummer aan uw contract wil toevoegen, gaat u naar de site voor particulieren en kiest u uw abonnement.

    Société :

    Nom :*

    Prénom :*

    Email :*

    N°GSM :*

    Choisissez l'objet de votre message : *

    Votre message :

    Envoyez un fichier :

    [recaptcha]

    Préférences

    Quand vous visitez un site, certaines informations sont gardées en mémoire par votre navigateur sous forme de cookies. Vous pouvez changer ici vos préférences. Il se pourrait que bloquer ces cookies ait un impact sur votre expérience utilisateur et sur les services que nous offrons.

    Cliquez pour activer ou désactiver les contenues personnalisés.

    Cliquez pour activer ou désactiver le tracking vers Google Analytics.

    Cliquez pour activer ou désactiver Google Fonts.

    Cliquez pour activer ou désactiver Google Maps.

    Cliquez pour activer ou désactiver les vidéos incorporées.

     
     
    En poursuivant votre navigation sur ce site, vous acceptez l’utilisation des cookies permettant le partage de votre expérience, ainsi que le bon fonctionnement et la mesure d’audience de notre site internet.